Download nu het Jaarverslag 2014!

14th februari 2015

logo2Het jaarverslag over het jaar 2014 is gereed! Bent u benieuwd waar de bestuursleden druk mee geweest zijn? Welke activiteiten er georganiseerd zijn? Of misschien wel hoe de vereniging er voor staat? Dan kunt u hier het jaarverslag, voor het eerst, downloaden!

Het betreft een digitale versie die u zelf kunt downloaden. Niet alleen om mee te gaan in het digitale tijdperk of vanwege de duurzame gedachte door papierbesparing, maar simpelweg omdat het ook een forse besparing oplevert. Dit biedt de vereniging namelijk de meeste continu├»teit. U kunt het verslag downloaden door onderstaande link te openen.

Om dit .pdf bestand te kunnen openen is enkel een Acrobat Reader nodig. Heeft u hier verder vragen of opmerkingen over, neem dan gerust contact op met het bestuur door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

.